20 Mayıs 2019 Pazartesi

Mektup Kurmacası

Çok sene oldu ayrı şarkıları söylediğimiz
Buralarda neler mi oldu,
ancak bu kadar büyüyebilirdi insan.
Ortalarındayken yirmimin
sanki sonundayım ömrümün.

Bir düzen kurmaya çalışıyorum kendime
artık kapıyı vurup gitmek yok mesela öyle
asgari maaşa talim ederek
bakmaya çalışıyorum aileme.
İğrenerek gülümsüyorum müdürüme
ama unutuyorum her şeyi
harçlık verince kardeşlerime.

Tüm karmaşa içerisinde
başladım yazmaya üç kitap daha
Kusura bakma anlatırken sevdiğim şeyleri
dokunuyor haliyle sana

Papatya ektim saksıya
sevdiği birkaç şarkı keşfettim.
Babası oldum bir köpeğin
Yalnız dolaşmıyorum artık sokakta
Ağrısı basınca özleminin
Sarılıyorum ona sıkıca.

Tek derdim sen ol isterdim.
Ne yazık ki bonkör davranmış
bu konuda Tanrı bana
Biri bitince biri başlıyor
Böyle bir şey elimi sallasam
Derde çarpıyor.

Bir otobüs bileti geliyor aklıma
Cam kenarı olsun
Çıkarsın beni karşına
Yüz yüze anlatmak varken bunları
Konuşuyorum öyle boşluğa.
Ah biraz yüzüm olsa
Ne kolay olurdu aslında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder