15 Ocak 2021 Cuma

Sabahların Güneşi

 Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı Demişlerdi, Haklılar.

 

Bir şey var şu sabahlarda fark ettin mi?

Tüm mucizeler sabahtan mesela

Yıllar sonra merhaba

Tüm iyi haberler sabahtan 

Günaydın çiçek, günaydın sana.


Tek başınaysan eğer

düşsüz gecede

uzak durmak lazımdı,

çünkü boğar adamı.

Karanlıkta kalma, yak mumları, 

Dans eder geçmişin anıları.

Koy kenara tümünü

an tamının eksiğini.

Bölüşülecek ekmeği

ve güzelliği.

Neyin varsa ve ne seni sen yapıyorsa..


Korkma geceden,

Güneşin Ardında Likya

Çünkü çıkar karanlıklar aydınlığa

Ben de korkmadım

Çünkü

ilhamı Aydan Çaldım.


Isındım yıllar boyu bir çift eldiven ve bir atkıyla

Zor olmazdı yaşam 

insan ahlar ve keşkeden arınsa

Ben de arındım bir sabah

Üşüyünce ellerim dönüş yolunda uzaklardan

Kara çizgiler yakışır en çok umut dolu resimlerine

En yeşil sensin bunu sakın unutma

Esirgeme ışığını geceden ve kağıdından.

Kırışsın yüzümüz yıllarca

çok gülmekten olsun sebebi

çünkü gördük önceden yeşili.

Güzel günler yakındır

Tabi sen istersen.

Gülümse

gülümse

gülümse 

umutla bak şimdi yarına.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder